Thursday, 27 October 2011

Kisah Zameer

Aku sangat beruntung kerana mempunyai 3 ibu mertua... semuanya baik2 dan sporting sekali... walaupun 2 dari mereka dah ikut haluan masing2 namun tetap baik... Kisah terjadi masa balik kampung 4 tahun lepas... masa tu baru balik dari pekan untuk pulang ke rumah ayah mertua ku... dalam kereta anak ku yang nombor 2 (Zameer) bertanya padaku... "mama, yang kita jumpa tadi tu siapa" aku jawab- "mama papa la", dia tanya lagi...- "habis yang kita jumpa semalam dan yang ada kat rumah tu siapa pulak..",  aku jawab lagi- "mama papa jugak la", dia pun cakap- "Waaa.... ramainye mama papa.... best la.... Zameer pun nak jugaaak....". Tersedak skejap aku...., papa yang sedang memandu tersenyum lebar...., abangnya terkekek2 ketawa.... dalam senyum aku jeliiing je papa... Hmmm... ape la punya permintaan anak ni... macam mintak mainan je... hehehe... ..

No comments:

Post a comment